یکشنبه ۰۵ مرداد ۰۴

مشاوره در نوشتن پايان نامه مديريت بازرگاني

نگارش مقاله | اجزاي مقاله | نحوه نگارش مقاله | نحوه نگارش مقاله ISI | روش نوشتن مقاله و پشتيباني تا اكسپت و اصلاحات مقاله به صورت كاملا تضميني.

مشاوره در نوشتن پايان نامه مديريت بازرگاني

۸۶ بازديد

 

دانشجويان مقطع ارشد مديريت بازرگاني ملزم به ارائه پايان نامه مديريت بازرگاني مي باشند. مانند باقي رشته ها اين پايان نامه پس از اتمام دوره تحصيل انجام مي پذيرد.

مراحل پايان نامه مديريت بازرگاني

-         اولين مرحله پايان نامه مديريت بازرگاني انتخاب موضوع مناسب با توجه به علايق دانشجو و صلاح ديد استاد راهنما مي باشد.

-         پس از انتخاب و تأييد موضوع نوبت به آماده سازي پروپوزال يا طرح پژوهش است كه مرحله بسيار حساسي مي باشد و به انتخاب استاد راهنما، دانشجو تأييد يا رد مي شود.

-         دانشجو بايد تمامي منابع معتبر و مرتبط به موضوعش را جمع آوري كند كه شامل مقالات و پايان نامه هاي پيشين انجام شده مي باشد.

 

دانشجويان مقطع ارشد مديريت بازرگاني ملزم به ارائه پايان نامه مديريت بازرگاني مي باشند. مانند باقي رشته ها اين پايان نامه پس از اتمام دوره تحصيل انجام مي پذيرد.

مراحل پايان نامه مديريت بازرگاني

-         اولين مرحله پايان نامه مديريت بازرگاني انتخاب موضوع مناسب با توجه به علايق دانشجو و صلاح ديد استاد راهنما مي باشد.

-         پس از انتخاب و تأييد موضوع نوبت به آماده سازي پروپوزال يا طرح پژوهش است كه مرحله بسيار حساسي مي باشد و به انتخاب استاد راهنما، دانشجو تأييد يا رد مي شود.

-         دانشجو بايد تمامي منابع معتبر و مرتبط به موضوعش را جمع آوري كند كه شامل مقالات و پايان نامه هاي پيشين انجام شده مي باشد.

-         پس از تاييد پروپوزال گام بعدي كليات پايان نامه مي باشد كه شامل 5 فصل مي باشد.

فصل اول:

توضيح اهداف، فرضيه ها، سوالات تحقيق، توضيح كليدواژه ها كه در فصل اول به آن ها پرداخته مي شود.

فصل دوم:

در فصل دوم پايان نامه مديريت بازرگاني پيشينه تحقيق پژوهش مورد بررسي قرار مي گيرد و مباني نظري كار بررسي مي شود.

فصل سوم:

در فصل سوم روش تحقيق در پايان نامه مذكور مشخص مي شود و داده هايي كه نبايد در نرم افزار انتخابي و مناسب براي موضوع مانند  spssآورده شود مطرح مي گردد.

فصل چهارم:

در فصل چهارم تجزيه و تحليل داده هايي كه در فصل سوم آورده شود انجام مي شود و مقايسه با بيشينه تحقيق كه نوآوري كار مشخص شود.

فصل پنجم:

در فصل پنجم نتيجه گيري تحليل ها صورت مي گيرد و پيشنهادات نو در رابطه با تحقيقات آينده ارائه مي شود تا راهنمايي براي محققان آينده باشد.

از ديگر نرم افزارهاي مهم در رشته مديريت بازرگاني مي توان به Expertchoice ،super design و... اشاره كرد. اين نرم افزارها كه جزوء بهترين نرم افزارهاي آماري مي باشند و كاربرد زيادي در تحليل و بررسي داده ها دارند.

مشاوره و آموزش پايان نامه براي رشته مديريت بازرگاني در برخي موسسات با پرداخت هزينه هاي صورت مي پذيرد كه در مراحل انجام كار دانشجو بتواند مورد راهنمايي و مشاوره قرار بگيرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.